Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Το blog μας!

        Γεια σας!Σε αυτο το blog θα γραφω για τον γατουλη μου,τον Φρουφρου.Ο Φρουφρου ειναι ενας πολυ γλυκος γατουλης,που κλευει τις καρδιες ολων των επισκεπτων μας!Τον αγαπαμε και τον φροντιζουμε ολοι,και αυτος μας κανει να σκαμε απο τα γελια με τις χαζομαρες του!
        Ο Φρουφρου 1,5 ετων.Τον θυμαμε οταν ηταν ενα γατακι μολις ενος μηνα την ημερα που τον βρηκαμε εγω και η οικογενεια μου μονο του στο δρομο.Ηταν μια ζεστη καλοκαιρινη νυχτα οταν το βρηκαμε στο  χωριο μου.Ψαχανμε τον παλιο μας γατο,που ειχε χαθει.Στον δρομο τυλιγμενος σαν μια γουνινη μπαλα,καθοταν ακινητος.Τον πηραμε μαζι μας.Θα τον διναμε για υιοθεσια μολις μεγαλωνε λιγο ακομη,γιατι το καλοκαιρι θα τελειωνε και εμεις θα επιστρεφαμε στην Αθηνα.
        Ο καιρος περασε.Το καλοκαιρι τελειωνε και εγω δεν ηθελα να αφησω τον Φρουφρου μου σε καποιον αλλο.Ομως δεν γινοταν αλλιως!Η μαμα μουδεν συμπαθουσε τα γατια πολυ.Ομως τελικα καταφερα να φερω τον Φρουφρου μου στην Αθηνα.Ειχα βαλει τα κλαματα την ημερα που θα φευγαμε και τελικαπηραμε τον Φρουφρου μαζι μας σε ενα ταξιδι 4 ωρων με το αυτοκινητο.Και ο Φρουφρου τα καταφερε!
        Τωρα ο Φρουφρου ζει στην Αθηνα μαζι με εμενα και την οικογενεια μου.Εχει νερο,φαγητο,στεγη,μα πανω απ' ολα εχει την αγαπη και την φροντιδα που του χαριζουμε καθημερινα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου